רעיונות לעיצוב בריתה

אירוע הבריתה הוא אירוע שהופך לגדול ומושקע יותר ויותר בשנים האחרונות. אם פעם חגיגה באולם הייתה שמורה רק לברית ואת הולדת הבת היו חוגגים בצורה מצומצמת עם המשפחה הרי שהיום הבריתה הופכת לאירוע לא פחות גדול ומרשים. בניגוד לברית, את הבריתה אפשר לתכנן בפקידה שהרי אין לנו מגבלת זמן של שמונה ימים ולכן אין זה פלא שהורים אוהבים להשקיע בעיצוב ייחודי ומותאם לילדה החדשה.

כמה רעיונות לעיצוב בריתה שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע הכי מדובר השנה:

אירוע לנסיכה הקטנה- עיצוב המותאם לנסיכה החדשה. אולם המדמה פאר של ארמון כאשר הצבעים הדומיננטיים לקוחים ישר מהאגדות- שילובי סגלגל עם שמנת, פמוטי כסף, אבני חן הנראות כיהלומים ופזורות על השולחן או כשרשרת דקורטיבית מהפמוט. את הכיסאות ניתן לעטר עם קשירת סרט בד בגוונים דומים ובאולם עצמו ניתן להציב אגרטלי נוי גדולים עם זרי פרחים המשלבים נרקיסים או שושן צחור ואף עלי לוונדר בשביל הצבע והריח.
לגלריית זרי פרחים

אירוע ורוד- איך עוד נסמן את הגעה של ילדה למשפחה אם לא דרך הצבע הוורוד והרבה ממנו? אנשים רבים חוששים להשתמש ביותר מדי ורוד אך אם עושים זאת בצורה עדינה ניתן לעצב אירוע שיראה לאורחים כאילו נכנסו לתוך ענן צמר גפן מתוק שממנו אף אחד לא ירצה לצאת. חשוב לבחור גווני ורוד עדינים- ורוד בייבי או ורוד עתיק ולשלב אותם עם גווני שמנת רכים ולא לבן בוהק, כך יתקבל מראה רך ולא כואב בעיניים. גם כאן כדאי לשחק עם הרבה בדים- מפות, מפיות וראנרים וכן להציב זר פרחים נמוך ועגול על כל שולחן מורדים ורודים כמובן. כדי להשלים את האירוע ניתן לשים כמתנה לאורחים קופסאות בצורת לב עם סוכריות ורודות ואפילו להביא מכשיר להכנת צמר גפן מתוק שילהיב את כולם מקטן ועד גדול

אירוע בטבע- מתאים למי שעושה אירוע במקום פתוח בחיק הטבע או בגן אירועים. כאן כדאי לשים גדש על צבעוניות שתבלוט אל מול הרקע הירוק של הטבע- מפות ורודות/ כתומות, זרי פרחים צבעוניים על מרכז שולחן וכיסאות עץ שישתלבו ויתנו נופך של טבע. רעיון נוסף הוא לייצר אווירה של פיקניק עם מפות משובצות וסידורים מעניינים במרכזי שולחן הכוללים הן פרחים והן ענפי עץ.

 

ערך זה פורסם ב-דצמבר 31, 2012. סמן בסימניה את קישור ישיר.