איך להכין לבד סידורי פרחים לחתונה?

הוצאות החתונה הן גדולות, על זה אין וויכוח וזוגות רבים מוצאים את עצמם נגררים לתוך העניין ומוציאים עוד ועוד על דברים שאין באמת צורך להוציא עליהם כל כך הרבה. אחד הדברים אשר יעזרו לכם לקצץ מעט בהוצאות החתונה הוא הכנת סידורי פרחים לבד.

אז איך עושים זאת?
הכל מתחיל ברעיון- חשבו מראש על הצבעים שתרצו לחתונה וכיצד סידור הפרחים ישתלב עם צבע המפות/ הראנרים.
בחרו כלי מתאים- האם אתם רוצים סידור גבוה וארוך? או אולי נמוך ועגול? הכלי המתאים יקבע לכם את הצורה הסופית של הסידור.
בחרו פרחים- החלק החשוב ביותר הוא כמובן בחירה נכונה של פרחים ושל עלי קישוט. האם אתם רוצים שהירוק יהיה דומיננטי? לזה תצטרכו לבחור גבעולים עם עלים יחסית גדולים. האם תרצו שהירק יהיה רק ברקע? בחרו ענפי קישוט עדינים. הפרחים שתבחרו יכולים להיות בצבע אחד או אולי שילוב של שני צבעים משלימים או מנוגדים. כל בחירה כזו תיצור לכם סידור שנראה שונה לגמרי וכמובן תשפיע על העיצוב הכללי של האולם. מומלץ להיעזר באחד העובדים של המשתלה או של חנות הפרחים ממנה תיקחו את החומרים כדי להבין כיצד יראה בסוף הסידור.
הרכבה- לאחר שהכל מוכן והרעיון מגובש בראש מגיע החלק המהנה ביותר- הרכבת הזר. אם רכשתם כלי שאינו שקוף כדאי לשים בו ספוג בו תוכלו לנעוץ את הפרחים ולוודא שהם יישארו במקומם. אם רכשתם כלי שקוף כדאי לשים את הפרחים בצורה יחסית צפופה על מנת שיעמדו בצורה שתרצו. התחילו מהעלים הירוקים אשר יהיו המעגל החיצוני של הסידורי והרכיבו את שאר הפרחים, תוך שילוב עלי קישוט נוספים, כלפי פנים. חתכו את הפרחים והעלים בצורה כזו שהגובה יהיה תואם בין כולם ונסו לסדר אותם בצורה כזו שהפרח שתרצו שיהיה דומיננטי יתפוס מקום מרכזי ושפרחי הקישוט והרקע יהיו ביניהם בצורה פחות דומיננטית.

לרעיונות ומדריכים להכנת סידורי פרחים לבד היכנסו לכאן