עיצוב חתונה לבד

כל זוג מאורס יודע כי ההבדל בין מה שתכננתם להוציא על החתונה לבין מה שאתם מוציאים בפועל הוא עצום. זוגות רבים מתחילים עם תקציב מסוים בו הם יודעים שיוכלו לעמוד אך לאט לאט מגלים כי המחירים יותר גבוהים, צריך כל הזמן להוסיף וכל פרט קטן שרוצים לשדרג מקפיץ את המחיר. הצד הטוב בעניין זה הוא שעם קצת חוש טעם ורצון להשקיע יש אפשרות להוזיל את המחיר. עיצוב חתונה בצורה עצמאית ללא שימוש במעצב יכול לחסוך לכם כמה אלפי שקלים.

עיצוב חתונה לבד- איך לעשות זאת נכון?
1. מפות ומפיות- מרבית האולמות נותנות במסגרת המחיר מפה לבחירתכם ומפיות לבחירתכם. אם תבחרו צבע ממגוון הצבעים המוצעים באולם לא תצטרכו לשלם על הוספת צבע שלא קיים במבחר. במידה ותמיד חלמתם על עיצוב חתונה בגוונים אדומים או סגולים ואין צבעים אלו במבחר המפות תוכלו להשלים את הצבע באמצעות פרחים, אגרטלים או אלמנטים אחרים.

2. סידור השולחן- תקציב העיצוב נגזר בעיקר מהעיצוב על השולחן- סידורי פרחים, שנדלירים, נרות ועוד. כאן תוכלו לחסוך כסף רב על ידי הכנת סידורי מרכז שולחן בעצמכם. בחרו שני סוגי עיצובים אשר ישתלבו בשולחנות למשל: שולחנות זוגיים עם סידורי פרחים באגרטלים ושולחנות אי זוגיים עם נרות או פמוטים. את החומרים הדרושים תוכלו למצוא בחנויות מתנות ובמשתלות פרחים ולאחר השוואת מחירים והתמקחות קלה תוכלו לחסוך כסף רב על עיצוב חתונה. שימו לב- מפני שבחרתם לעשות לבד את העיצוב תצטרכו לבקש מכמה חברים להגיע בבוקר האירוע ולארגן את הסידורים על השולחנות.
מגוון רעיונות עבור עיצוב חתונה תוכלו לראות כאן

3. עיצוב חופה- הדרך הקלה ביותר לחסוך על עיצוב חופה היא ללכת על חופה פשוטה, כמו פעם- ארבעה חברים אשר מחזיקים את החופה. אם בכל זאת אתם רוצים להשתמש במבנה אותו מציע האולם תוכלו לשדרג אותו באמצעות סידורי פרחים גבוהים או אפילו שרשרת נורות שאפשר לרכוש בכל חנות כמעט. גם כאן יש צורך בהתנדבות של חבר אשר יגיע ויארגן את החופה.

עיצוב חתונה לבד היא אינה משימה בלתי אפשרית! כל מה שצריך זה עין טובה, כמה חברים קרובים וזמן.