עיצוב חופה

שקט שורר בקהל, מוסיקה רומנטית נשמעת ברקע ואת וחתנך צועדים יחדיו אל עבר החופה. כשאת מדמיינת את הסיטואציה הזו בראשך מה נגלה אל מול עינייך? חופה פשוטה שמחזיקים אותה ארבעה חברים? חופה מעוטרת פרחים? חופה מוארת בגופי תאורה מעוצבים?

סגנונות מובילים בעיצוב חופה:

1.  החופה הפשוטה- אין דבר יותר מקסים ויותר מחבר אל השורשים מאשר חופה פשוטה המורכבת מארבעה מקלות אותם מחזיקים אחים או חברים טובים ובד לבן. היתרון בחופה זו היא במחיר: אין צורך להוציא כמה מאות על עיצוב החופה ואין צורך לשבור את הראש על כיצד תעוצב.

2. חופה מוארת- חופה בה שלובים גופי תאורה שונים הן בשדירה המובילה אל החופה והן בעמודי החופה עצמם אשר מטרתם להעצים את הרגע. התאורה יכולה להיות לבנה או צבעונית, להיות סמויה בתוך עמודי החופה או להיתלות ברקע, יכולה להיות מורכבת מתאורת חשמל או מתאורת נרות ושנדלירים.  בחופות מסוג זה נהוג לשלב אלמנטים נוספים על מנת לתת צבע ועניין כגון פמוטים, פרחים, פנינים וכדומה.

3. חופת פרחים- חופה שזורת פרחים היוצרת מראה של טבע ומעניקה צבע ורושם לחתונה. את הפרחים ניתן לשלב כעלי כותרת הפזורים בשביל אל החופה, בסידורי פרחים המהווים את המסגרת לשדירה וכמובן סביב המבנה עצמו.