איך לארגן ברית מושקעת בכמה ימים בלבד?

עיצוב ברית בדקה ה-90

מזל טוב! נולד לכם בן! כבר סיפרתם לכל המשפחה, הספקתם להתאושש ואוטוטו אתם יוצאים הביתה. אך מה? בדיוק עכשיו קלטתם שיש לכם פחות משבוע לארגן ברית, להזמין את כולם, לבחור מנות וכמובן לעצב את האולם בצורה מתוקה שתתן את הרקע המושלם לחגיגת הרך הנולד.

טיפים לארגון אירוע מושקע בכמה ימים בלבד:

  1. האולם– החלק החשוב ביותר בכל אירוע הוא כמובן האולם. למזלכם, זהו אלמנט שניתן להתכונן אליו מראש. בחרו שלושה- ארבעה אולמות, גני אירועים או מסעדות- לפי סוג האירוע שאתם רוצים. תאמו עם נציג מכירות של האולם מחיר, מנות רצויות, סדר האירוע, סדר גודל של מוזמנים וכל אלמנט אחר שנראה לכם רלוונטי. בצורה זו כל התכנון יהיה מוכן ולכם יישאר רק לוודא לאחר הלידה האם האולם פנוי- מתוך הארבעה שתבחרו ישנו סיכוי גבוה מאוד שלפחות אחד מהם יהיה פנוי וערוך להיענות לבקשתכם.
  2. העיצוב– לחלק זה לא מקדישים תשומת לב רבה, לעומת אירועים אחרים כמו חתונה, אך העיצוב הינו חשוב לא פחות מהמוסיקה או מהאלכוהול. עיצוב האירוע משפיע רבות על איך האולם נראה ועל הרגשת המוזמנים. כאן ישנן אפשרויות רבות החל מעיצובי פרחים ועד לעיצובי בלונים: בחרו מראש את הסגנון, הצבע והחזות הכללית שתרצו לתת לאולם ולאחר מכן תוכלו לתאם עם חנות פרחים או ספק בלונים לגבי תאריך משוער וכל מה שיישאר הוא רק להוציא את ההזמנה לפועל.
  3. המוסיקה– גם בברית יש מוסיקה. כאן דווקא לא כדאי לתכנן מראש אלא להפעיל חבר קרוב או בן משפחה אשר יעשה טלפונים לאחר הלידה וימצא תקליטן פנוי. עם מי שפנוי בהתרעה של הדקה ה-90 תוכלו להתמקח לגבי המחיר שהרי אם הוא לא היה מוזמן אליכם הוא לא היה עובד באותו היום.
  4. הרב– רב ניתן וכדאי לבחור לפי המלצה. עשו מראש טלפונים לכמה מחבריכם שכבר יש להם ילד ובדקו האם הם היו מרוצים מהרב שלקחו. גם כאן כדאי לדבר מראש עם שניים- שלושה רבנים ולאחר מכן לבדוק מי מהם פנוי ביום האירוע.

גם כשמדובר בארגון מהיר אין צורך להתפשר על איכות- עם תכנון מקדים וכמה חברים טובים שיעזרו לכם עם טלפונים תוכלו לארגן אירוע מושלם!

רוצים עוד כמה רעיונות לארגון ברית? היכנסו לכאן

מחשבה אחת על “איך לארגן ברית מושקעת בכמה ימים בלבד?

  1. פינגבק: איך לארגן ברית מושקעת בשבוע בלבד? » www.darticles.co.il

סגור לתגובות.